Recenze Opop
100%
Topí dobře , jednoduchá instalace předtím opop h 418
80%
Kotel jsem koupil na doporučení kamaráda a ještě není připojen, přesto věřím že bude dobře topit.
100%
Na Slovensku nie sú schopný zabezpečiť náhradné diely k tomuto výrobku OPOP 100LK.Český dodávateľ s tým nemal problém! Super.
90%
Zatím málo zkušeností (týden v provozu).
Trochu složitější "vnitřnosti"- nutnost,jedná se o 4.em.tř.
100%
Měli jsme již starší typ, který moc kvalitní nebyl často kouřil a i když jsme ho nastavili. tak neudržel dlouho stálou teplotu. Nový kotel funguje dobře.
10%
- malý vejde se do menší kotelny...
- už nikdy více!!!!technik je u nás víc než doma...
Tento kotel už nikdy více,mám ho na dotace pul roku a lítam , volám a řeším jen kotel...neustále padal do alarmu prý vysoká teplota TUV přitom teplota na kotli byla 55 stupnu..Technik vyměnil všechny čidla nakonec došlo i na řídící jednotku...po 1,5 dni kotel opět vyhasl a vyházel uhlí do popelníku nejraději bych ho hodil firmě opop na hlavu!!!!!!!!!!!!!!není na něj spoleh musím přiznat že s koupí tohoto kotle jsem si naběhl...kamarád má jinou značku a je na 100%spokojen a já jen tiše zavidím...
Reakce značky Opop
Dobrý den,
Velmi nás mrzí, jaké potíže máte s provozováním našeho výrobku. Na základě ohlasů od zákazníků jsme nově udělali sérii testů s nejběžněji prodávanými vzorky uhlí a potvrdil se předpoklad, že jsou značně rozdílné požadavky na nastavení kotle pro jednotlivé várky paliva. Máme k dispozici parametry změn nastavení, které je potřeba na kotli provést. Obraťte se přímo na nás prostřednictvím Vašeho technika, nebo osobně a jsme připraveni Vám s provozem kotle pomoci. Kontaktujte, prosím, servisní oddělení firmy OPOP, [email protected] nebo telefonicky 727 876 463.
10%
- Výhodou by bylo kdyby fungoval
- Velké problémy s nastavením.Provedení proti konkurenci katastrofální
Kdyby tento kotel fungoval tak jak má bylo by to fajn.ale není.Výrobce se chová jako by se ho problémy netýkali.Montážní firmy si s ním neví rady.Nejvíc mě pobavilo zadělávání rozpálených dvířek kleštěmi.To je opravdu kvalitka.
Koupi tohoto kotle nedoporučuji.Zhasíná sám od sebe.Asi má problémy s elektronikou,netuším problém.Jisté je ,že ostatní kotle jedou jak mají.Nejlepší je BENEKOV.
Reakce značky Opop
Dobrý den,
Velmi nás mrzí, jaké potíže máte s provozováním našeho výrobku. Na základě ohlasů od zákazníků jsme nově udělali sérii testů s nejběžněji prodávanými vzorky uhlí a potvrdil se předpoklad, že jsou značně rozdílné požadavky na nastavení kotle pro jednotlivé várky paliva. Máme k dispozici parametry změn nastavení, které je potřeba na kotli provést. Obraťte se přímo na nás prostřednictvím Vašeho technika, nebo osobně a jsme připraveni Vám s provozem kotle pomoci. Kontaktujte, prosím, servisní oddělení firmy OPOP, [email protected] nebo telefonicky 727 876 463.
10%
- Snad jen, pokud topí, tak tam nemusíte chodit, ale to by musel šlapat......
- Souhlasím absolutně s recenzí pana Tomáše. kotel nám dělá přesně to, co jemu. S manželem žijeme v kotelně, děti žijí sami v bytě, kde je zima. Stále vyhasíná a jelikož to neumí rozpoznat, tak stále chrlí uhlí až je plný popelník, který je navíc malý a těžký. Technik to svádí na uhlí a že to musíme vychytat. ale to není vůbec možné, to bychom celou zimu nesměli chodit do práce a museli ladit kotel. Buď je tak citlivý a nebo to je šmejd. už nikdy. !!!!!! naštěstí se technik snaží, takže chvílema i topíme. Nejradši bychom ho vrátili. A o tom, že to je automat - ve chvilkách když topí, tak ano. Máme ho od roku 2016 v rámci dotace. Jak psal pan Tomáš, že platit ho celý, tak že by už byl v Bohnicíh, tak my bychom tam už byli s ním. Vloni jsem to stání v kotelně odmarodila angínou a letos to vypadá na lexaurin. Opravdu už na to nemáme nervy!!!!!!! Nejradši bych na firmu OPOP poslala ČOI a dala je k soudu at si ten krám vezmou zpět !!!!!!!
Kotel už bychom si v životě nekoupili.
Reakce značky Opop
Dobrý den,
Velmi nás mrzí, jaké potíže máte s provozováním našeho výrobku. Na základě ohlasů od zákazníků jsme nově udělali sérii testů s nejběžněji prodávanými vzorky uhlí a potvrdil se předpoklad, že jsou značně rozdílné požadavky na nastavení kotle pro jednotlivé várky paliva. Máme k dispozici parametry změn nastavení, které je potřeba na kotli provést. Obraťte se přímo na nás prostřednictvím Vašeho technika, nebo osobně a jsme připraveni Vám s provozem kotle pomoci. Kontaktujte, prosím, servisní oddělení firmy OPOP, [email protected] nebo telefonicky 727 876 463
100%
- česká kvalita
100%
- ekologie
70%
POdobný kotel od tohoto výrobce provozuji na rekreační chalupě, jen s menším výkonem a jsem již několik let spokojen.
90%
Tradiční lázeňská kamna. Dobře slouží svému účelu.
100%
- na chatu je výborný. Pár polínek a šišek a je ohřátá voda na sprchování
- nic
Na chatu je výborný. Kotel navíc vyhřeje i koupelnu, takže nemusím přitápět na sprchování. Voda ohřátá vcelku rychle. Jelikož za chatou mám les, tak není co řešit. Palivo se vždy najde.
100%
- pasujou příruby po minulém OPOPU, zboží na paletě snadno odvozitelné na místo v kotelně
- zadní dvířka jsou na dvě křídlomatice, dříve tam byl pant a madlo. chápu ale, že tento systém je těsnější.
doporučuji
40%
- Velká nasypka vydrzi cca 3 dny.
- Netopí tak jak má,zhasíná.Malý popelník.
Po 3,5 měsících kdy kotel šlapal bez problémů od nainstalování,začal blbnout a zhasínat.Jezdí sem topenáři proškolení od OPOP a neví si rady.Po 3 týdnech bez topení a totální zimy doma vyměnily řídící jednotku.Topilo se týden a kotel opět nefunguje!!!!!Vše svádí na spatnou kvalitu uhlí!!!
Reakce značky Opop
Dobrý den,
Velmi nás mrzí, jaké potíže máte s provozováním našeho výrobku. Na základě ohlasů od zákazníků jsme nově udělali sérii testů s nejběžněji prodávanými vzorky uhlí a potvrdil se předpoklad, že jsou značně rozdílné požadavky na nastavení kotle pro jednotlivé várky paliva. Máme k dispozici parametry změn nastavení, které je potřeba na kotli provést. Obraťte se přímo na nás prostřednictvím Vašeho technika, nebo osobně a jsme připraveni Vám s provozem kotle pomoci. Kontaktujte, prosím, servisní oddělení firmy OPOP, [email protected] nebo telefonicky 727 876 463
50%
- malý-prý nejmenší dotovaný kotel na trhu
- doma- pokud tedy jede jak má,stabilní teplota a tudíž zdravé děti,luxus
- dotace od státu,tedy zaplatil jsem jen minimální část
- špatný servis,technika nejde skoro sehnat
- vůbec se nehodí pro starší lidi-učit se,učit se,učit se!
- kotel se musí dobře nastavit a to neuděláte za den!
- X hodin strávených v kotelně seznamováním se a seřizováním
- platit ho ze svého,tedy bez dotace,tak jsem už v Bohnicích na uzavřeném oddělení,manuál znám již nazpaměť a to i pozpátku a ani tak mu stále ještě úplně nerozumím!
- pokud tedy počítáte,že naložíte uhlí,vyberete popel a jednou týdně jej vyčistíte,máte stejné očekávání od kotle jako já,žel moje zkušenost je trochu jiná-zatím!
No asi bych do tohoto kotle už podruhé nešel.Při zapojení kotle mi bylo řečeno,tady se sype uhlí a tady se vybírá popel,občas vyčisti,jinak se více nestaráte!
Prrrdlajs,po měsíci provozu mi v cca říjnu 2016-zřejmě se ochladilo-začal blbnout a to tak,že mi kompletně vyházel uhlí do popelníku,retorta vyhaslá a popelník celý hořel a kotel mu vesele přidával jako že je v provozu.Potom mi to dělal tak jednou týdně,někdy co 14 dní!Někdy v noci,někdy přes den,v baráku smrad!Moje nervy!!!Po dlouhé době se to vychytalo,že musí býti nastaveny jinak hodnoty kotle-časy chodu podavače,korekce ventilátoru,časy prodlevy kdy je kotel natopen,teplota spalin atd.-dokonce mi dal servisák i přístupový kod do servis.menu,kde jako uživatel si sám musím upravovat chod kotle-uživatelské menu je prý vcelku naprd-podle servisáka.No zkrátka musíte strávit X hodin v kotelně,aby jste se s kotlíčkem důvěrně seznámili a pochopili všechny jeho funkce a vrtochy,nálady atd.provolat pár hodin,psát si různé hodnoty a poznámky atd.To je moje zkušenost,prej první zimu se s tím musím více seznámit.Vše co na kotli nastavíte,poznáte až za několik hodin a to mi děsně vadí,servisní technik,když přijel po 14 dnech mi řekl,každý dům je jiný,je třeba si to nastavit podle sebe...chápu i nechápu,automat-ické kotle???možná až někdy,podle mého názoru tak s bídou poloautomatické!!!To je můj názor.
Reakce značky Opop
Dobrý den,
Velmi nás mrzí, jaké potíže máte s provozováním našeho výrobku. Na základě ohlasů od zákazníků jsme nově udělali sérii testů s nejběžněji prodávanými vzorky uhlí a potvrdil se předpoklad, že jsou značně rozdílné požadavky na nastavení kotle pro jednotlivé várky paliva. Máme k dispozici parametry změn nastavení, které je potřeba na kotli provést. Obraťte se přímo na nás prostřednictvím Vašeho technika, nebo osobně a jsme připraveni Vám s provozem kotle pomoci. Kontaktujte, prosím, servisní oddělení firmy OPOP, [email protected] nebo telefonicky 727 876 463
100%
- malý a dobře funguje
- zatím nic
Vleze se i do malé kotelny a má jeho kvalita je dobrá
90%
- malý
- zatím nic, zima ukáže více
- jenom možná popelník by mohl být větší
kotel se zdá být jednoduchý na obsluhu
zapojen s pokojovým termostatem kterým ovládáme jak kotel tak teplotu na radiátorech
jediné co bych vytkl je popelník - chápu že výrobce chtěl asi využít prostor tak, aby popel spadl vždy do popelníku ale podle mě by měl být popelník o něco menší aby šel zasunout bez zaseknutí.
Jinak je to perfektně zpracovaný kotel, i když je malý tak vše je robustní a budí to dobrý dojem.
Uhlí se spaluje dobře, v září nakoupíme nové palivo na zkoušku, tak uvidíme.
90%
- Perfektní design
- Malý a funkční
- Líbí se mi vnitřní uspořádání kotle, šamoty, přepážky v zadní části. Vše přístupne a jednoduché čištění
- Spuštění a nastavení kotle zabralo 1hodinu
- S instalací to bylo horší, montážní firma strávila nad všemy trubkami 2dny.
- Kotel zapojen na internet, ovládám přes mobil.
- špatně nalepené označení konektorů v zadní části, bud to někdo špatně nalepil nebo je chyba v manuálu.
- Jednotka je na můj vkus složité, podle mě je tam polovina fnkcí nevyužitelná pro běžného uživatele.
Kotel funguje 4 měsíce bez jediné chyby. Kotel budí dojem kvalitního zpracování. High-endový kotel to určitě není, ale zpracování je perfektní.
80%
- Zdroj teple vody za nizke naklady ( staci nekolik šišek z lesa :) ). V zime zdroj tepla v koupelne.
- Neohebna hadice ke sprse, oskliva a velmi "levna " sprchovaci hlavice
Vyrobek odpovida cene, jsem s nim spokojena.
Zobrazuji 121 - 140 ze 169 recenzí « Předchozí 1...5 6 [ 7 ] 8 9 Další »